Informacja ws. funkcjonowania Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Przychodnia Rodzinna”
Z przykrością informujemy, że w związku z decyzją Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sławnie podjętej ze względów epidemiologicznych (zakażenia COVID-19 oraz kwarantanny lekarzy i pracowników), pracownicy przychodni udzielają świadczeń wyłącznie w formie teleporad od 26.10 do 28.10.2020 r.
Zachodniopomorski oddział wojewódzki NFZ informuje, że w sytuacji braku możliwości skorzystania ze świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), którego nie było można wcześniej przewidzieć – związanego z przeciwdziałaniem COVID-19, w przychodni, do której zadeklarowany jest pacjent, świadczenia te mogą zostać udzielone przez innego świadczeniodawcę realizującego umowę z NFZ w zakresie POZ i są bezpłatne.
Świadczenie może być udzielone w formie teleporady lub, w przypadkach uzasadnionych medycznie, w ramach wizyty ambulatoryjnej.
W celu uzyskania świadczenia nie jest konieczne składanie deklaracji wyboru lekarza/pielęgniarki/położnej POZ u świadczeniodawcy, z którego pomocy medycznej korzysta pacjent.
Numery telefonów do teleporad:
- 94 314 47 33
- 530 651 500
Najbliższe placówki POZ
- Sławno – tel.: 59 844 56 20
- Malechowo – tel.: 94 318-52-93