Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Środkowopomorski Business Mixer online. „Szybka rozmowa – długa współpraca”

Szanowni Przedsiębiorcy,

Zapraszamy na Środkowopomorski Business Mixer – to giełda kooperacyjna online skierowana do przedstawicieli firm otwartych na nowe kontakty biznesowe. Do udziału w wydarzeniu zapraszamy zarówno dojrzałych doświadczonych przedsiębiorców jak i innowacyjne startupy. Szybkie biznesowe rozmowy umożliwią uczestnikom nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi partnerami na trenie Pomorza Środkowego. Pozwolą na wymianę doświadczeń oraz krótkie biznesowe prezentacje. Udział w evencie to szansa na nawiązanie trwałych relacji biznesowych przy niewielkim nakładzie czasu i pracy.

Cenimy czas przedsiębiorców. Bazując na naszej wiedzy na temat przedsiębiorczości w Regionie, na temat Państwa firm oraz otrzymanych opisach działalności wyłonimy pary do rozmów takie aby każda minuta była wykorzystana jak najefektywniej.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba uczestników jest ograniczona, zapraszamy po jednym przedstawicielu z każdej zgłoszonej firmy. Pierwszeństwo udziału mają Członkowie Izb – organizatorów wydarzenia (tj. KIPH, SIPH) oraz Partnerzy i Inwestorzy z obszaru Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz najemcy Słupskiego Inkubatora Technologicznego, zarządzanych przez Pomorską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia liczby uczestników do 70% firm produkcyjnych i 30% firm usługowych.

Spotkanie odbędzie się 25 listopada (środa) w godz. 10.00 – 15.00 w formie online.

Zarejestruj się już dziś:https://evenea.pl/pl/wydarzenie/409247-20

O wydarzeniu:

  • spotkania odbędą się online na zasadzie „speed dating”,
  • uczestnicy przed datą wydarzenia otrzymają harmonogram spotkań wraz z linkami do „pokojów” online,
  • każdy z uczestników odbędzie około 5 rozmów biznesowych ze starannie dobranymi potencjalnymi partnerami,
  • każde spotkanie będzie trwało 10 minut ,
  • wprowadzenia do każdego spotkania dokona przedstawiciel jednego z organizatorów.

Co oferujemy:

  • matchmaking, czyli staranne dobranie par przedsiębiorców do rozmów,
  • katalog uczestników i możliwość samodzielnego wskazania firmy do pary,
  • wygodne narzędzie online do odbycia spotkań,
  • próbne połączenie i wsparcie techniczne w przeddzień wydarzenia.

Czego oczekujemy od uczestników?

  • zgłoszenia uczestnictwa i wypełnienia formularza informacyjnego o firmie w terminie do dnia 18 listopada 2020,
  • udziału we wszystkich spotkaniach w dniu 25 listopada 2020 wg. otrzymanego harmonogramu,
  • umiejętnej prezentacji swojej działalności podczas wydarzenia z uwzględnieniem ograniczenia czasowego,
  •  otwartości i pozytywnego nastawienia na nowe kontakty biznesowe i możliwości współpracy.

Od firm, które potwierdzą swoją obecność, a nie wezmą udziału oraz nie odwołają rejestracji do 48h przed wydarzeniem (tj. do 23 listopada br. do godz. 10.00), pobrana zostanie opłata w wysokości 300 PLN netto. Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury VAT za nieodwołanie nieobecności.

Organizatorzy wydarzenia:

Mecenat marketingowy nad wydarzeniem objęła Agencja Online Marketingu www.wypisz-wymaluj.com

Do zobaczenia online!

image_pdfPobierz stronę do PDF