Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Urząd Stanu Cywilnego
Wymagane dokumenty:
- „Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego”
Załączniki:
- dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC
Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego – p. 14 Urzędu Miejskiego w Darłowie
Opłaty:
Opłata skarbowa za wydaną decyzję – 39,00 zł
Termin i sposób załatwienia:
Niezwłocznie
Podstawa prawna:
- art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 1986 r., nr 36, poz. 180 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Inne informacje:
Za zgodność merytoryczną niniejszych treści odpowiada wskazana jednostka (kontakt – tel:. 94 314 22 23 do 26 wew. 245)
Załączniki:
Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego [53.34 kB]