Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Jednostka:

Urząd Stanu Cywilnego

Wymagane dokumenty:
  1. „Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego”

Załączniki: 

  1. dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC 

Do wglądu:

  1. dokument stwierdzający tożsamość
Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Stanu Cywilnego – p. 14 Urzędu Miejskiego w Darłowie

Opłaty:

Opłata skarbowa za wydaną decyzję – 39,00 zł

Termin i sposób załatwienia:

Niezwłocznie

Podstawa prawna:
  1. art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 1986 r., nr 36, poz. 180 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Inne informacje:

Za zgodność merytoryczną niniejszych treści odpowiada wskazana jednostka (kontakt – tel:. 94 314 22 23 do 26 wew. 245)

Załączniki:

Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego [53.34 kB]