Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Zatwierdzanie projektów podziału nieruchomości

Jednostka:

Referat Gospodarki Nieruchomościami i Planowania

Wymagane dokumenty:
  1. wniosek osoby lub osób (jeżeli nieruchomość objęta jest współwłasnością lub użytkownikiem wieczystym) posiadających tytuł prawny do nieruchomości
  2. dokument stwierdzający tytuł prawny nieruchomości
  3. wypis z rejestru /katastru/ nieruchomości
  4. projekty podziału nieruchomości sporządzone na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wykonane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną
Miejsce złożenia dokumentów:

Biuro Podawcze Urzędu Miejskiego w Darłowie

Opłaty:

Ta usługa jest bezpłatna

Termin i sposób załatwienia:

Niezwłocznie lecz nie później niż 30 dni od daty złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy

Podstawa prawna:
  1. art. 92 do art. 100 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 roku, poz. 2147 z późń. zm.)
  2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 roku w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 roku, Nr 268, poz. 2663)
Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji zatwierdzającej projekt podziału wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Darłowo w terminie 14 dni licząc od dnia jej doręczenia

Inne informacje:

Za zgodność merytoryczną niniejszych treści odpowiada wskazana jednostka (kontakt – tel:. 94 314 22 23 do 26 wew. 228)